12 Reacties
vorige maand
Hier exact hetzelfde. Ze slaapt sinds deze week opeens op haar buik. Ik check af en toe wel eens, maar ze is echt sterk genoeg om te kunnen rollen of haar hoofdje op te heffen, dus ik maak me geen zorgen. De eerste dagen wel een beetje, maar het wordt elke dag gemakkelijker 馃槈
vorige maand
Hier ook een buikslapertje sinds enkele weken. Na 3 maanden van elke twee uur wakker slapen wij nu eindelijk allemaal beter 's nachts, ik ben fan 馃槄 ik ben nooit echt ongerust geweest moet ik zeggen, ze zal wel draaien als het nodig is denk ik dan
vorige maand
Ons zoontje is 8m en ook een echte buikslaper sinds een paar weken馃檲 In het begin ging ik hem ook altijd omdraaien maar dit had uiteindelijk vrij weinig nut mits hij zich binnen de minuut al terug op zijn buik ligt 馃槄 ik heb het dus opgegeven 馃檲 maar als hij niet meer goed ligt draait hij zich vanzelf terug op zijn zij of rug en anders meld hij zich meteen 馃槉 hij is over het algemeen wel een goede slaper, ook voor hij op zijn buik sliep dus dat verschil merk ik niet echt 馃槄
vorige maand
Mijn dochtertje slaapt ook sinds een aantal weken op haar buik. Ik ben hier ook ongerust door geweest maar ondertussen heb ik het wel al kunnen loslaten
vorige maand
Mijn zoontje slaapt al op zijn buik sinds hij 4 maanden is... Eerst gingen we hem ook elke keer terugdraaien, maar dit was niet meer houdbaar voor ons, aangezien hij zich telkens na 2 minuten terug omdraaide.
Hij sliep ook veel beter op zijn buikje.
Ik heb dit toen nagevraagd bij onze vroedvrouw, en die gaf aan dat het ok茅 was, zolang ze zelf goed hun hoofdje kunnen draaien. Ik zag bij de dutjes overdag dat het goed ging, en zo heb ik het kunnen loslaten.
vorige maand
Ons zoontje ook sinds 4 maanden (hij is nu 8 maand). Bij K&G zeiden ze dat het belangrijk was hem altijd op zijn rug te slapen te leggen, maar dat je hem niet hoeft terug te draaien als hij vanzelf naar zijn buik rolt. Wij hadden in het begin een AngelCare plaat onder zijn matrasje gelegd voor onze gemoedsrust, maar ondertussen zijn we er gerust in.
vorige maand
Mijn dochtertje sliep op haar buikje vanaf het moment ze kon rollen. Niet tegen te houden. Ik kreeg de raad dat zolang ze sterk genoeg is om zich uit de nesten te halen, haar hoofdje dus kan draaien of terug kan rollen, dat alles ok茅 was. In het begin legde ik een aerosleep zodat ze zeker kon ademen ook als ze haar neusje in de matras begraaft, nu ook niet meer omdat ze zeker sterk genoeg is.
vorige maand
Hier heeft ze ook een hele tijd op haar buik geslapen. Normaal gezien als ze zelf kan rollen kan het niet veel kwaad dan verlegd ze zichzelf naar eigen behoefte.
En ze hield haar hoofd ook altijd mooi naar buiten. Ik zou dus vooral observeren naar hoe het gaat in de nacht.
vorige maand
Hier wisselen ze af, soms op rug en zij de andere keer op de buik. Ze hebben van in het begin al een aerosleep matras dat als ze hun gezicht erin duwen kunnen ademen. Al vanaf de geboorte lagen ze soms op hun buik, zelfs in de couveuse waardoor ik nooit echt ongerust was. Zeker hoe ouder ze weren hoe vaker ze zo sliepen overdag. De nacht sedert een maand of 3. Ze zijn nu bijna 9 maanden
vorige maand
Mijn zoontje is nu verkouden en moest veel hoesten op zijn rugje (door slijmpjes van neus die in keel zakken vermoed ik), hij heeft zich nu zelf op zijn buik gedraaid. Nadien wel beter geslapen moet ik zeggen, was zelf wel bezorgd...
4 dagen geleden
Die van mij slaapt zo sinds 6 maanden, en geloof mij de eerste nachten geen oog dicht gedaan!
Uiteindelijk kon hij wel goed rollen dus ben ik rustig aan zelf gerust geworden en liet ik hem slapen hoe hij wilt, nu slaapt hij op alle mogelijke manieren馃槀 (9 maanden)