7 Reacties

Ik denk dat de bedoeling van een babyfoon is om je baby te zien/horen wanneer deze in een andere ruimte is dan waar jij bent dus dat lijkt me overbodig als de baby bij jou gaat slapen 😉

5 dagen geleden

Babyfoon is sowieso onmisbaar. Op bepaald moment zal je baby dutjes boven doen en dan heb je die ook nodig. Of als baby 's avonds veel vroeger gaat slapen dan mama&papa..

5 dagen geleden

Ik heb ook niet echt al een babyfoon, ook omdat ze naast me in de cosleeper zal slapen en beneden in de box is ze continu in mijn buurt dusja mss als ze wat ouder is en apart gaat gaan slapen of wilt spelen in de "speelkamer"

5 dagen geleden

Ps niet alle kindjes slapen goed beneden in de box.. oudste dochter sliep aan 8 weken al boven omdat ze steeds wakker werd van ons "lawaai" beneden.

4 dagen geleden

De baby zal de eerste maanden ook in een co sleper slapen bij mij maar Savonds gaat hij/zij naar boven om te slapen en dan ga ik nog even naar beneden voor tv en lijkt een babyfoon wel nodig..?

4 dagen geleden

Wij leggen de babys ook eerst op onze kamer en daarna in hun kamer. Wij hebben al een babyfoon aangekocht zodat we dit al hebben als ze in hun kamertje gaan slapen. Ook hebben we een 2 de camera voor beneden, zodat wanneer ze slapen en wij zitten in de tuin dat we hen ook kunnen zien en horen
Wij hadden bij eerste kindje een babyfoon aangekocht mr tot op heden nog nooit gebruikt. Bij ons is alles wel open. Nog geen glazen deur van living richting hal en dus horen wij ons kindje altijd tot beneden. Ook slapen wij niet met onze deur dicht mr op een kier en als hij klein was deden we dat met zijn deur ook. Nu 2e kindje op komst en ik denk ook niet dat we de babyfoon zullen gebruiken. Mr houden hem wel vr moesten we dit toch ooit nodig hebben op reis ofzo…! Dus niet altijd nodig denk ik dan ondanks wij ook dachten van wel…! 😘