Hallo,
Vroeger kreeg ons dochtertje de fles voor ze ging gaan slapen. Ze sliep meestal in mijn armen waardoor ik ze gewoon kon weg leggen. In het groot verlof hebben wij serieus wat slaapproblemen gehad, niet willen in slapen, 鈥榮 nachts wakker terwijl ze vroeger gewoon doorsliep en tis al vanaf de 1ste maand..
Sedert vorige week moet ik meerdere malen naar boven lopen om haar terug neer te leggen. 3-5 keer. Het duurt toch wel 45min-1u eer ze slaapt terwijl ze wel moe is..
Ik besef ook wel dat dit nu niet extreem erg is maar we zijn het niet gewoon van haar
Slaap regressie?
Mijn kindje is er al 3 weken mee bezig.
Op vakantie merk ik meestal dat de 4de nacht de ergste is. Bedoel hiermee snachts wakker zijn en niet slapen.
Slaap regressie?
Mijn kindje is er al 3 weken mee bezig.
Op vakantie merk ...
Uhm okee ik was dit dus echt vergeten, Het zal wrs wel de slaapregressie zijn 馃槺.
Vroeger ging ze ook met gemak tussen 19-19.30 gaan slapen nu is het al 20.15 naar bed om dan om 21u in slaap te vallen
Hier ook slaapregressie
Kan tussen de 1 en 6 weken duren, wij zitten nu in week 2 en het begint nu langzaam te beteren (hele kleine stapjes) enkel snachts nog wakker en nabijheid nodig
Er komt er nog een op 2 jaar 馃檲
Heb ik ook een periode gehad maar dan het slaapritueel allemaal een beetje omgegooid en heeft heel snel geholpen.
Ik liet hem meer zelf doen en hierdoor wel was hij meer tevreden.