16 Reacties
vorige week
En waarom juist leren ze haar dat aan? Ik zou net hetzelfde reageren.
vorige week
Reactie op janackx
Dit doet mijn kindje als ze bij de dokter is. Op de onderzoekstafel

Op zich is dat niet zo heel raar. Misschien leren ze dit op de opvang omdat ze anders soms met hun handjes in de pampers zitten ofso… geen idee. Ik zoj er niet te veel van maken… tenzij je er een raar gevoel bij hebt. Luister zeker naar je mama gevoel.
vorige week
Als je er niet met de bazin over kan praten omdat "enkel jij een probleem ermee hebt" is het misschien een idee om met kind en gezin een babbel te doen
Ze kunnen namelijk een medisch onderzoek doen of het normaal is bij jou kind of niet én een onderzoek in de crèche doen als ze vinden dat dat nodig is
vorige week
Helemaal niet grof bedoelt, maar ik zie ook niet echt helemaal het negatieve erin
Ik gok ook dat ze dit aanleren zodat ze niet in de pamper prutsen.
4 dagen geleden
Ik denk eerlijk gezegd ook dat dit is aangeleerd om het prutsen in de vuiler pamper te vermijden. Ik zou er me persoonlijk niet druk over maken en miss zelf ervan profiteren om je kindje dit thuis ook te laten doen. Maar dat is mijn mening he. Ik kan maar afgaan op de uitleg dat me is gegeven. Is er een reden waarom je direct een "paniek" krijgt? Maak je je zorgen om de creche ?
4 dagen geleden
Reactie op vanessa19891
Ik denk eerlijk gezegd ook dat dit is aangeleerd om het prutsen in de vuile ...
Geen paniek ofzo
Twas gewoon zielig om te zien. Ze was erg overstuur bij de kinderarts, hysterisch wenen en dan TOCH legde ze haar handjes achter haar hoofd en ze bleven daar.
Ze kon mijn handen ook vast nemen. Het voelde zo eenzaam aan voor haar 😢
Bij mij en oma wil ze geen handjes achter hoofd leggen. Ook niet als je het vraagt. Is enkel bij vreemden
4 dagen geleden
Reactie op janackx
Geen paniek ofzo
Twas gewoon zielig om te zien. Ze was erg overstuur bij d ...
En is het dan ook altijd huilen bij vreemden terwijl of was dit enkel bij de kinderarts? Want ja de kinderarts op zich vinden ze nooit leuk he.
gisteren
Reactie op janackx
Ik heb het gevraagd in de crèche
Blijkbaar doen alle kindjes het spontaan ...
Ah zie maar kijk nu ben jij ook meer gerust he