16 Reacties

En waarom juist leren ze haar dat aan? Ik zou net hetzelfde reageren.

vorige week

Reactie op Mama van een lief popje 🥰

En waarom juist leren ze haar dat aan? Ik zou net hetzelfde reageren.
Kweet niet. Ik durf het ook niet vragen. Als ik de bazin soms dingen vraag heeft zegt ze dat enkel ik problemen heb of dingen anders wil.

vorige week

Ik snap je bericht niet zo goed. Kan je het nog eens uitleggen?

vorige week

Reactie op LindeMeirlaen

Ik snap je bericht niet zo goed. Kan je het nog eens uitleggen?
Dit doet mijn kindje als ze bij de dokter is. Op de onderzoekstafel

vorige week

Reactie op janackx

Dit doet mijn kindje als ze bij de dokter is. Op de onderzoekstafel
Op zich is dat niet zo heel raar. Misschien leren ze dit op de opvang omdat ze anders soms met hun handjes in de pampers zitten ofso… geen idee. Ik zoj er niet te veel van maken… tenzij je er een raar gevoel bij hebt. Luister zeker naar je mama gevoel.

vorige week

Als je er niet met de bazin over kan praten omdat "enkel jij een probleem ermee hebt" is het misschien een idee om met kind en gezin een babbel te doen Ze kunnen namelijk een medisch onderzoek doen of het normaal is bij jou kind of niet én een onderzoek in de crèche doen als ze vinden dat dat nodig is
Helemaal niet grof bedoelt, maar ik zie ook niet echt helemaal het negatieve erin Ik gok ook dat ze dit aanleren zodat ze niet in de pamper prutsen.

vorige week

‘K denk dat ik je wel begrijp. Voor mij zou het ook vreemd overkomen als een geforceerd aangeleerd gedrag en je weet niet op welke manier dit is gebeurd (met zachtheid of met de harde hand). Ben ik mee?

vorige week

Reactie op HelenaGeertsblablabla

Helemaal niet grof bedoelt, maar ik zie ook niet echt helemaal het negatiev ...
Merci 🙂

vorige week

Reactie op Vikske

‘K denk dat ik je wel begrijp. Voor mij zou het ook vreemd overkomen als ee ...
Normaal gezien is de creche een positieve omgeving. Te zien aan haar gedrag. Ze zwaait direct daaag als we al toekomen.

4 dagen geleden

Ik denk eerlijk gezegd ook dat dit is aangeleerd om het prutsen in de vuiler pamper te vermijden. Ik zou er me persoonlijk niet druk over maken en miss zelf ervan profiteren om je kindje dit thuis ook te laten doen. Maar dat is mijn mening he. Ik kan maar afgaan op de uitleg dat me is gegeven. Is er een reden waarom je direct een "paniek" krijgt? Maak je je zorgen om de creche ?

4 dagen geleden

Reactie op vanessa19891

Ik denk eerlijk gezegd ook dat dit is aangeleerd om het prutsen in de vuile ...
Geen paniek ofzo Twas gewoon zielig om te zien. Ze was erg overstuur bij de kinderarts, hysterisch wenen en dan TOCH legde ze haar handjes achter haar hoofd en ze bleven daar. Ze kon mijn handen ook vast nemen. Het voelde zo eenzaam aan voor haar 😢 Bij mij en oma wil ze geen handjes achter hoofd leggen. Ook niet als je het vraagt. Is enkel bij vreemden

4 dagen geleden

Reactie op janackx

Geen paniek ofzo Twas gewoon zielig om te zien. Ze was erg overstuur bij d ...
En is het dan ook altijd huilen bij vreemden terwijl of was dit enkel bij de kinderarts? Want ja de kinderarts op zich vinden ze nooit leuk he.

4 dagen geleden

Reactie op vanessa19891

En is het dan ook altijd huilen bij vreemden terwijl of was dit enkel bij d ...
Nee ze huilt enkel bij vreemden die niet praten tegen haar en dan onderzoeken (aanraken)

gisteren

Ik heb het gevraagd in de crèche Blijkbaar doen alle kindjes het spontaan.

gisteren

Reactie op janackx

Ik heb het gevraagd in de crèche Blijkbaar doen alle kindjes het spontaan ...
Ah zie maar kijk nu ben jij ook meer gerust he