4 Reacties
4 dagen geleden
Ik heb er helemaal geen last van gehad. Niet bij het plaatsen nog weghalen. Maar het is niet gezegd dat je je regels niet meer krijgt. Lichter ja en onregelmatig maar ik had ze wel nog tussendoor. Ik vond het gwn vervelend dat ik ze zomaar ineens kreeg. Nu is mijn man gesteriliseerd en neem ik niets. Voel ik me nog het beste mee. Maar wij zijn natuurlijk ook niet meer van zin om nog kindjes te kopen haha
4 dagen geleden
Hier ook helemaal geen last van mijn spiraal. Het plaatsen geen heel vlot en pijnloos!
4 dagen geleden
Na deze zwangerschap gaat mijn man zich ook laten steriliseren, ik neem al jaren geen anticonceptie meer omdat ik mij veel beter voel zonder, geen vreemde hormonen of andere dingen in mijn lijf!
4 dagen geleden
Het plaatsen voelde ik een klein beetje en achteraf lichte krampen gehad, maar dan ging ik effe op mijn buik liggen of ik legde er iets op en dan waren die krampen heel snel weg. Die krampen heb ik ook alleen de dag zelf gehad van het plaatsen daarna waren ze weg. Mijn regels heb ik gewoon normaal door gekregen zoals daarvoor. Het verwijderen heb ik helemaal niks van gevoeld, als de gynaecoloog niet gezegd had dat het klaar was had ik blijven liggen 馃檲. Ik ben nu zwanger van ons tweede kindje en na deze zwangerschap ga ik terug een koperspiraal laten plaatsen. Ik voelde mij ook vele beter met een koperspiraal dan de pil of ander spiraal met hormonen.