24 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op Tinee
Ik op 6w en 2 dagen. Hartje was te zien maar horen lieten ze pas later 😊
Super ♥️☺️. Op een andere afspraak ?
8 maanden geleden
Op 7weken zien en op 12w horen :-) horen lukt daarvoor nog niet zo goed omdat de baarmoeder nog achter het schaambeen zit verstopt. Dat is bij mijn weten de enige reden. Aangezien sommige mama's ze wel al vroeger hebben kunnen horen, vermoed ik niet dat het iets met gezondheid te maken heeft
8 maanden geleden
Ik ben er zelf met precies 7 weken zwangerschap achtergekomen! Bij de echo was al een duidelijke hartslag te zien, helaas mochten ze deze nog niet laten horen in verband met een eventuele miskraam, maar bij de 13 weken echo hebben wij deze wel mogen horen! Inmiddels al 19 weken + 3 zwanger.
8 maanden geleden
Reactie op Eerstekeermama1995
Op 7weken zien en op 12w horen :-) horen lukt daarvoor nog niet zo goed omd ...
Ik heb haar op 5 weken gezien, 7 weken gezien en gehoord, 9 weken gezien. Bij 7 weken was het heel kort (3 sec) omdat het teveel energie vraagt van de foetus met de geluidsgolven. Dus ik zei zelf dat dit niet hoeft dan voor mij als het een risico is op gezondheid. Om deze reden heeft ze dat dan ook op 9w niet meer laten horen en bij 12w wel.
8 maanden geleden
Reactie op Love1983
Vanaf hoeveel weken mag je thuis een doppler gebruiken om het hartje te bel ...
Ik heb naar haar hartje geluisterd vanaf 9 weken lukte dit, wel met heel veel zoeken omdat ze nog zo klein is. Heb dit uiteindelijk dan tijdje opzij gelegd omdat dit blijkbaar heel veel energie vraagt van hun dus heb het daarna pas vanaf 13 weken gedaan. Dan is het ook nog wel beetje zoeken, maar iets makkelijker.
8 maanden geleden
Ik heb een echo gehad op 7 weken en hartje heb ik toen al kunnen horen.