24 Reacties

8 maanden geleden

Ik 🤩

8 maanden geleden

Ik op 6w en 2 dagen. Hartje was te zien maar horen lieten ze pas later 😊

8 maanden geleden

Reactie op Tinee

Ik op 6w en 2 dagen. Hartje was te zien maar horen lieten ze pas later 😊
Super ♥️☺️. Op een andere afspraak ?

8 maanden geleden

5+ 1 weken en het hartje kon je al mooi zien

8 maanden geleden

Ik ook op 6w+2d 1ste echo gehad en hartslag kunnen zien en ook gehoord

8 maanden geleden

Op 7 weken grafiek van hartslag gezien, maar nog niets mogen horen. Zou niet zo goed zijn voor een pril embryo die geluidsgolven. Op 12 weken wel gehoord 😊

8 maanden geleden

Wij op 6weken hartje gezien :) maar hangt echt af van gynaecoloog of ze het al laten horen . Bij onze dochter deed ze het ook pas bij de 12 weken echo.

8 maanden geleden

Op 7weken zien en op 12w horen :-) horen lukt daarvoor nog niet zo goed omdat de baarmoeder nog achter het schaambeen zit verstopt. Dat is bij mijn weten de enige reden. Aangezien sommige mama's ze wel al vroeger hebben kunnen horen, vermoed ik niet dat het iets met gezondheid te maken heeft

8 maanden geleden

Reactie op Eerstekeermama1995

Op 7weken zien en op 12w horen :-) horen lukt daarvoor nog niet zo goed omd ...
Dan heeft die dokter mij iets wijsgemaakt 🙈 Maar gezien ze het op veel plaatsen wel doen, zal het wel geen kwaad kunnen inderdaad

8 maanden geleden

Reactie op Rabarbara

Dan heeft die dokter mij iets wijsgemaakt 🙈 Maar gezien ze het op veel pla ...
Nee hoor die uitleg heb ik ook gekregen van mijn dokter. Daarom heb ik het ook pas vanaf 12 weken mogen horen.

8 maanden geleden

Reactie op An42

Nee hoor die uitleg heb ik ook gekregen van mijn dokter. Daarom heb ik het ...
Idem hier! Ik dacht ook dat dit de reden was. En idd, dus op de afspraak rond 12 weken mogen horen 😜

8 maanden geleden

Ik ben er zelf met precies 7 weken zwangerschap achtergekomen! Bij de echo was al een duidelijke hartslag te zien, helaas mochten ze deze nog niet laten horen in verband met een eventuele miskraam, maar bij de 13 weken echo hebben wij deze wel mogen horen! Inmiddels al 19 weken + 3 zwanger.

8 maanden geleden

Reactie op Eerstekeermama1995

Op 7weken zien en op 12w horen :-) horen lukt daarvoor nog niet zo goed omd ...
Ik heb haar op 5 weken gezien, 7 weken gezien en gehoord, 9 weken gezien. Bij 7 weken was het heel kort (3 sec) omdat het teveel energie vraagt van de foetus met de geluidsgolven. Dus ik zei zelf dat dit niet hoeft dan voor mij als het een risico is op gezondheid. Om deze reden heeft ze dat dan ook op 9w niet meer laten horen en bij 12w wel.

8 maanden geleden

Wij precies op 7 weken en het was te zien dat het hartje klopte. Ze wou het niet laten horen maar het was wel duidelijk

8 maanden geleden

Vanaf hoeveel weken mag je thuis een doppler gebruiken om het hartje te beluisteren ?

8 maanden geleden

Reactie op Love1983

Vanaf hoeveel weken mag je thuis een doppler gebruiken om het hartje te bel ...
Ik heb naar haar hartje geluisterd vanaf 9 weken lukte dit, wel met heel veel zoeken omdat ze nog zo klein is. Heb dit uiteindelijk dan tijdje opzij gelegd omdat dit blijkbaar heel veel energie vraagt van hun dus heb het daarna pas vanaf 13 weken gedaan. Dan is het ook nog wel beetje zoeken, maar iets makkelijker.

8 maanden geleden

Reactie op indy711

Ik heb naar haar hartje geluisterd vanaf 9 weken lukte dit, wel met heel ve ...
Oké had je toen al een echo gehad in t ziekenhuis ?

8 maanden geleden

Reactie op Love1983

Oké had je toen al een echo gehad in t ziekenhuis ?
Heb een echo gehad op 5w 7w 9w 11w 13w dus ja

8 maanden geleden

Ik heb een echo gehad op 7 weken en hartje heb ik toen al kunnen horen.

8 maanden geleden

Vandaag eerste echo gehad , vruchtzak te zien met dooierzak maar verder zagen ze nog niks iemand hier ervaring mee ?