5 Reacties

vorige maand

Hey mama, het is moeilijk te zeggen wanneer je precies zal bevallen.. Sommige vrouwen lopen nog wekenlang rond met 2 cm ontsluiting, anderen bevallen binnen een paar dagen. En het kan prima dat je baby iets meer beweegt en je wat krampen/steekjes hebt na zo'n vaginaal onderzoek, je baarmoeder is erg gevoelig nu. Dus nog even afwachten, wie weet zie je je dochtertje overmorgen, wie weet pas binnen een week (of twee) 馃檪 Komt goed!
Ik heb bij de eerste 10weken 4cm gehad 馃槄wel heel lang plat moeten liggen maar uiteindelijk op 39 weken mocht ik rondspringen en doen want madam had geen zin om te komen. 1dagje te vroeg geboren 鈽猴笍

Reactie op Mommo

Hey mama, het is moeilijk te zeggen wanneer je precies zal bevallen.. Sommi ...
Dankje! Vibd het zo spannend! Had net ook wat bloedverlies, is dit ook door het onderzoek denk je?

vorige maand

Ik heb 5 weken met 2cm ontsluiting gelopen, op 40+3 ingeleid wegen medische redenen.. denk dat ze anders nog even ging blijven zitten 馃檲馃ぃ

Reactie op WilskrachtigeVuurvlieg778490

Dankje! Vibd het zo spannend! Had net ook wat bloedverlies, is dit ook door ...
Ik had net hetzelfde sinds 36 weken! Na het onderzoek ook wat bloedverlies en slijmprop verloren, dacht toen dat het wel op gang zou komen maar ondertussen nog steeds niets en ben ik morgen 40 weken. Dus het kan echt alle kanten op!