22 Reacties
3 maanden geleden
Ik heb steeds getest een week nadat mijn menstruatie zou moeten gestart zijn ☺️
3 maanden geleden
Ik testte destijds op 10 dpo negatief en op 12 dpo positief met een vroege zwangerschapstest
3 maanden geleden
Bij de eerste de dag van nod pas getest. Ik was geduldig omdat ik niet had verwacht dat ik zwanger zou zijn(de gynaecoloog zei dat ik nooit spontaan zwanger zou worden. Die maand een inseminatie pauze)
Bij de tweede 10 dpo getest
Bij de derde 8 dpo getest
Haha steeds eerder, maar wel allemaal steeds een streepje. En nu bezig voor de vierde, en ik had vanaf 8 dpo getest maar niet zwanger. Ik heb gezegd dat ik pas een test aanschaf wanneer ik ongesteld moet worden. Ik kan gelukkig doordeweeks alleen 1 dag naar de action.
2 maanden geleden
Ik testte 8dpo negatief en 9dpo positief met een early, maar ik heb een super regelmatige cyclus en heb de (vroege) innesteling gevoeld. Zou zeggen begin met testen vanaf 10dpo, tenzij je echt niet kan wachten haha!
2 maanden geleden
Reactie op Mama579
Wat voel je tijdens de innesteling als ik mag vragen
Ik voelde krampjes in mijn baarmoeder, een beetje zoals menstruatie maar dan veel milder en ja anders! Moeilijk om echt uit te leggen, maar ik voelde echt dat daar iets aan de gang was. Ik ben echt hoogsensitief. Ik voel ook altijd mijn eisprong en aan welke kant die is haha!
2 maanden geleden
Reactie op Mama579
Echt leuk dat denk ik. Ik voel alleen mn eisprong, verder is het ongeduldig ...
Ik duim voor je!! 🤞
2 maanden geleden
Reactie op Mama579
Dank je wel. Ben jij nu zwanger?
Ja vandaag 13 weken 🥹 was wel een angstige periode, nu nog aan het wachten op de resultaten van de NIPT. Heb het gevoel dat ik daarna pas echt ga kunnen genieten!
2 maanden geleden
Reactie op Laura_1995
Ja vandaag 13 weken 🥹 was wel een angstige periode, nu nog aan het wachten ...
Ow spannend, Ja snap ik. Daarna kun je pas vol op genieten. Terwijl je in feite nu al zou kunnen genieten. Heel veel succes, en ik wens je een voldragen, makkelijke zwangerschap toe en een gezond kindje.
2 maanden geleden
Reactie op Mama579
Ow spannend, Ja snap ik. Daarna kun je pas vol op genieten. Terwijl je in f ...
Helemaal waar! & Oh Dankjewel, das super lief!!! 💕💕
2 maanden geleden
Reactie op Mama579
Is heel graag gedaan. Wij mama's(vooral de zwangere mama's) hebben steun no ...
Jaaaa inderdaad!! Voor mij is het mijn eerste kindje & ik vind deze community zo fijn! Heb jij al kindjes? En ondertussen al een testje gewaagd?
2 maanden geleden
Reactie op Laura_1995
Jaaaa inderdaad!! Voor mij is het mijn eerste kindje & ik vind deze com ...
Ja ik ontdekte deze pas toen ik zwanger was van mijn derde. Is echt heel fijn. Vooral als je in zo een groepje zit met de uitgerekende maand. Ik heb al 3 kindjes, wij gaan voor onze vierde. Ik ben nu nog bezig met ovulatietesten. Hij zou al positief moeten zijn maar hier blijft ie negatief.