22 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb steeds getest een week nadat mijn menstruatie zou moeten gestart zijn ☺️

3 maanden geleden

Reactie op PositieveOrkaan390532

Ik heb steeds getest een week nadat mijn menstruatie zou moeten gestart zij ...
Oh amai! Dan heb jij super veel geduld 🤭

3 maanden geleden

Gedaan van 10 dpo

3 maanden geleden

Ik test al vanaf 7dpo, wetende dat het negatief zal zijn. Is gewoon om m’n testdrang onder controle te houden. Geeft voor mij minder stress. Liever een witte test dan twee weken in onzekerheid en stress zitten 🤷‍♀️

3 maanden geleden

Reactie op E.Ba

Ik test al vanaf 7dpo, wetende dat het negatief zal zijn. Is gewoon om m’n ...
Ja snap ik! 😬 Is toch iets dat continu in uw gedachten zit he.

3 maanden geleden

Reactie op MC0804

Ja snap ik! 😬 Is toch iets dat continu in uw gedachten zit he.
Ja idd. In het begin testte ik ook niet zo vroeg en zoveel. Dat is meer en meer gekomen door de miskramen. Het gevoel van controle wil ik. 🫤

3 maanden geleden

Ik testte destijds op 10 dpo negatief en op 12 dpo positief met een vroege zwangerschapstest

3 maanden geleden

Bij de eerste de dag van nod pas getest. Ik was geduldig omdat ik niet had verwacht dat ik zwanger zou zijn(de gynaecoloog zei dat ik nooit spontaan zwanger zou worden. Die maand een inseminatie pauze) Bij de tweede 10 dpo getest Bij de derde 8 dpo getest Haha steeds eerder, maar wel allemaal steeds een streepje. En nu bezig voor de vierde, en ik had vanaf 8 dpo getest maar niet zwanger. Ik heb gezegd dat ik pas een test aanschaf wanneer ik ongesteld moet worden. Ik kan gelukkig doordeweeks alleen 1 dag naar de action.

2 maanden geleden

Ik testte 8dpo negatief en 9dpo positief met een early, maar ik heb een super regelmatige cyclus en heb de (vroege) innesteling gevoeld. Zou zeggen begin met testen vanaf 10dpo, tenzij je echt niet kan wachten haha!

2 maanden geleden

Reactie op Laura_1995

Ik testte 8dpo negatief en 9dpo positief met een early, maar ik heb een sup ...
Wat voel je tijdens de innesteling als ik mag vragen

2 maanden geleden

Reactie op Mama579

Wat voel je tijdens de innesteling als ik mag vragen
Ik voelde krampjes in mijn baarmoeder, een beetje zoals menstruatie maar dan veel milder en ja anders! Moeilijk om echt uit te leggen, maar ik voelde echt dat daar iets aan de gang was. Ik ben echt hoogsensitief. Ik voel ook altijd mijn eisprong en aan welke kant die is haha!

2 maanden geleden

Reactie op Laura_1995

Ik voelde krampjes in mijn baarmoeder, een beetje zoals menstruatie maar da ...
Echt leuk dat denk ik. Ik voel alleen mn eisprong, verder is het ongeduldig wachten.

2 maanden geleden

Reactie op Mama579

Echt leuk dat denk ik. Ik voel alleen mn eisprong, verder is het ongeduldig ...
Ik duim voor je!! 🤞

2 maanden geleden

Reactie op Laura_1995

Ik duim voor je!! 🤞
Dank je wel. Ben jij nu zwanger?

2 maanden geleden

Reactie op Mama579

Dank je wel. Ben jij nu zwanger?
Ja vandaag 13 weken 🥹 was wel een angstige periode, nu nog aan het wachten op de resultaten van de NIPT. Heb het gevoel dat ik daarna pas echt ga kunnen genieten!

2 maanden geleden

Reactie op Laura_1995

Ja vandaag 13 weken 🥹 was wel een angstige periode, nu nog aan het wachten ...
Ow spannend, Ja snap ik. Daarna kun je pas vol op genieten. Terwijl je in feite nu al zou kunnen genieten. Heel veel succes, en ik wens je een voldragen, makkelijke zwangerschap toe en een gezond kindje.

2 maanden geleden

Reactie op Mama579

Ow spannend, Ja snap ik. Daarna kun je pas vol op genieten. Terwijl je in f ...
Helemaal waar! & Oh Dankjewel, das super lief!!! 💕💕

2 maanden geleden

Reactie op Laura_1995

Helemaal waar! & Oh Dankjewel, das super lief!!! 💕💕
Is heel graag gedaan. Wij mama's(vooral de zwangere mama's) hebben steun nodig van elkaar. Het is een zware maar toch ook een spannende en leuke periode.

2 maanden geleden

Reactie op Mama579

Is heel graag gedaan. Wij mama's(vooral de zwangere mama's) hebben steun no ...
Jaaaa inderdaad!! Voor mij is het mijn eerste kindje & ik vind deze community zo fijn! Heb jij al kindjes? En ondertussen al een testje gewaagd?

2 maanden geleden

Reactie op Laura_1995

Jaaaa inderdaad!! Voor mij is het mijn eerste kindje & ik vind deze com ...
Ja ik ontdekte deze pas toen ik zwanger was van mijn derde. Is echt heel fijn. Vooral als je in zo een groepje zit met de uitgerekende maand. Ik heb al 3 kindjes, wij gaan voor onze vierde. Ik ben nu nog bezig met ovulatietesten. Hij zou al positief moeten zijn maar hier blijft ie negatief.